Vanlige spørsmål og svar

Lei av å søke i timevis? Velg by, velg tjeneste, få en oversikt over klinikker og ledige tider. Book din tid og voilà! Din reservasjon er fullført. Du vil motta SMS og e-postbekreftelse. Om du trenger hjelp, bare ta kontakt med oss i chatten.
Det koster ingenting å bruke Edda Booking. Når det gjelder betaling, så gjøres dette på klinikken du har bestilt hos, helt som vanlig.
Hvis du har spørsmål så bare kontakt oss. Chatten vår er tilgjengelig 24 timer i døgnet, 7 dager i uken. Ikke nøl med å kontakte oss når som helst, vi er her for å gi svar og hjelp når du trenger det!
Absolutt! Hos Edda Booking forstår vi at uforutsette hendelser kan oppstå, og du kan bli nødt til å endre eller avbestille en allerede booket avtale. For å sikre en effektiv håndtering av avtalene, kan du avbestille avtalen din innen 24 timer før den planlagte datoen. For eksempel, hvis avtalen din er planlagt for onsdag kl 12:00 så har du muligheten til å avbestille innen tirsdag kl 12:00. Husk at en mandags-bestilling oftest bør avbestilles på fredag! Trenger du hjelp for å avbestille eller endre avtalen din kontakt oss via chat på nettsiden vår. Du kan og ringe direkte på telefonnummeret +47 46237611, eller sende oss en e-post på adressen hei@eddalabs.com. Vi er her for å hjelpe deg og gjøre prosessen så enkel som mulig.